Ola väljer att starta sitt andra Slippkontor!

Att slå upp dörrarna till ett nytt Slippkontor känns alltid fantastiskt och inspirerande, men det känns faktiskt extra bra när nu Ola Larsson, som sedan tidigare driver Slipp Redovisning i Lund, även öppnar Slipp Redovisning i Visby. Att Ola startar sin andra Slippbyrå är – om något – en bekräftelse på att Slippkonceptet fungerar riktigt bra.

Ola är auktoriserad redovisningskonsult, medlem i FAR och utbildad civilekonom. Som kund hos Slipp Redovisning Visby får du inte bara en smidig digital hantering av din redovisning utan även Olas höga kompetens och stora erfarenhet som ett stöd i din verksamhetsutveckling.

På Slipp är vi 100 % digitala men samtidigt 100 % personliga och med en erfaren redovisningskonsult som Ola Larsson är ditt företag i de bästa händer.

Kontakta Joakim för att hitta bästa lösningen för ditt företag

Redovisningsbyrå

Liknande inlägg

Guide till att starta ett bolag

Att starta ett bolag kan vara en spännande men också överväldigande process. Det är många steg att ta och det kan vara svårt att veta

Bokföringshjälp

Bokföring är en grundläggande och nödvändig del i att driva företag. Att ha en ordnad bokföring är inte bara ett lagkrav utan även en förutsättning

Fast pris från 695 kr/mån

En smartare redovisningsbyrå som jobbar digitalt med din bokföring

Vi förenklar ditt företagande!

Kontakta mig!

En smartare redovisningsbyrå som jobbar digitalt med din bokföring

Vi förenklar ditt företagande!