299 kr / månad (extra användare fr. 89 kr / månad)
Effektiv hantering av offerter, fakturor och e-fakturor för dina kundföretag, med realtidsåtkomst till kundreskontran. Automatisk fakturahantering för enkel bokföringsavstämning för byrån.
Med Ekonomiöversikten kan företaget enkelt få tillgång till realtidsuppdateringar om ekonomin direkt i mobilen. Tydliga grafer, diagram och viktiga nyckeltal ger en överblick över företagets ekonomi och utveckling. Du kan också välja att använda datorn eller surfplattan för att läsa ekonomiöversikten om det är mer bekvämt för dig. Slipp manuella överföringar och exporter – all information hämtas automatiskt i realtid
Med vår smidiga kvittohantering fotar kunden sina kvitton i Slipp Plus-appen och laddar upp dem direkt till din redovisningskonsult. Du får full kontroll över alla kvitton, och vi på Slipp kan omedelbart arbeta vidare med dina underlag.
Genom vår effektiva kvittohantering förenklas processen både för den som ska lämna kvittot och för den som ska ta emot det för registrering och bokföring.
Med hjälp av e-postportalen kan dina leverantörer enkelt skicka pdf-fakturor direkt till Slipp Plus. Vi på Slipp hanterar fakturan och skickar sedan iväg den till dig för attestering. Med smarta bankkopplingar mot Handelsbanken, SEB, Swedbank och Nordea betalar du dina leverantörsfakturor med några få knapptryck.
Med Attest får din redovisningskonsult på Slipp en tydlig översikt över fakturans hantering, inklusive godkännande, avvisande eller vidarebefordran av attestanten.
För kundföretag med leverantörsfakturor som kräver godkännande från flera personer kan du enkelt skapa olika attestkedjor. Dessutom kan du koppla en specifik attestant till en leverantör.
Den smarta meddelandefunktionen möjliggör direktkommunikation i samband med ett kvitto eller en leverantörsfaktura, vilket skapar en effektiv dialog med oss på Slipp.
Få dina lönebesked direkt i Slipp Plus-appen på din mobil. Du kan också logga in på webben för att se lönebeskeden. Vi ser till att känsliga personuppgifter skyddas enligt GDPR-kraven. Endast du som anställd har tillgång till dina löneuppgifter genom inloggning i Slipp Plus-appen eller på webben med Mobilt BankID eller användarnamn och lösenord.
3 unika fördelar med vår lösning:
– integrationsmöjligheter med Slipp Plus
Slipp Plus erbjuder en rad kraftfulla integrationer som förenklar och förbättrar ditt arbetsflöde. Med vårt system kan du smidigt ansluta till olika tjänster och plattformar för att effektivisera din verksamhet. Vi strävar efter att erbjuda så många integrationsmöjligheter som möjligt utan extra kostnader.
Som exempel erbjuder vi smarta bankkopplingar till Handelsbanken, SEB, Swedbank och Nordea. Som du enkelt kan hantera betalningar av leverantörsfakturor, löner och moms.
Det är dock viktigt att notera att vissa leverantörer kan ta ut en integrationskostnad för att ansluta deras tjänster till Slipp Plus. Dessa kostnader kan variera beroende på leverantören och de specifika integrationskraven.
Vi strävar alltid efter att ge våra användare en sömlös och kostnadseffektiv upplevelse.
Om du har några frågor eller behöver mer information om integrationskostnader är du välkommen att kontakta vårt team. Vi är här för att hjälpa till och säkerställa att du får ut mesta möjliga av ditt Slipp Plus-system.
– tilläggstjänster som förenklar för ditt förtagande
– effektiv e-fakturering för smidiga affärstransaktioner
Med vår e-faktureringslösning kan du enkelt skicka och ta emot e-fakturor (EDI-fakturor). Du slipper portokostnader samtidigt som du säkerställer att fakturan når rätt mottagare. Sedan 1 april 2019 måste leverantörer till offentlig sektor kunna skicka fakturor via det PEPPOL-nätverket enligt BIS Billing 3.0-standarden. Vår e-faktureringslösning har fullt stöd för denna kravspecifikation.
Fast pris 59 kr/mån (upp till 10 e-fakturor i månaden)
– förenkla kassarapporteringen
Med hjälp av vår kassarapporteringsfunktion kan ditt företag enkelt rapportera dagsförsäljningen direkt i mobilen. Genom att lägga in Z-rapporten blir underlaget omedelbart tillgängligt för din redovisningskonsult på Slipp. Dessutom finns möjligheten att använda funktionen på både dator och surfplatta. För att ytterligare förbättra processen kan kundföretaget bifoga en bild på Z-rapporten, vilket erbjuder en smidig lösning för de kassasystem som inte har någon integration mot Slipp Plus-appen. Med denna effektiva metod kan hanteringen snabbas upp och du slipper onödiga pappersunderlag.
3 unika fördelar med vår lösning:
–en komplett lösning för företagets utgifter
Vi erbjuder en omfattande och smidig lösning där företagskorten är direkt kopplade till din bokföring, samtidigt som du får tillgång till räntefri kredit. Med Mynt behöver du inte längre hantera komplicerade administrativa processer för att hålla koll på företagets utgifter.
Genom att skapa ett konto hos oss kan du snabbt och enkelt komma igång med ett virtuellt kort som är redo att användas direkt. Du får fullständig kontroll över dina utgifter och kan enkelt hantera och övervaka dem genom vår användarvänliga plattform. Slipp krångliga papperskvitton och manuell bokföring – med Mynt automatiseras hela processen för att spara både tid och energi.
– integrera andra system för ett effektivt arbetsflöde
Utforska våra kraftfulla integrationer med Slipp Plus för att optimera ditt företags verksamhet. Vi strävar efter att erbjuda ett brett utbud av kopplingar utan extra kostnader.
Notera att vissa leverantörer kan ta ut en integrationsavgift, vanligtvis på mellan 99 och 299 kr per månad. Dessa kostnader varierar beroende på leverantör och integrationskrav.
Vi strävar alltid efter att ge dig en smidig och kostnadseffektiv upplevelse.
För frågor eller mer information om integrationskostnader, kontakta gärna vårt supportteam. Vi finns här för att hjälpa dig och säkerställa att du får maximal nytta av ditt Slipp Plus-system.
En smartare redovisningsbyrå som jobbar digitalt med din bokföring
Vi förenklar ditt företagande!
En smartare redovisningsbyrå som jobbar digitalt med din bokföring
Vi förenklar ditt företagande!